HÄSTLOPPIS hos KRK den 10/8 kl.10-13

Välkommen till vackra Gångvads gård och sälj eller fynda saker till häst och ryttare.
Den 10 augusti mellan kl.10-13 kör vi en häst loppis.
Vi kommer att ha serveringen öppen och sälja god fika.

Ni kan välja om ni vill ha en plats i ridhuset eller några begränsade platser ute för bakluckeloppis.
Säljare tar själv med bord och eventuella ställningar att hänga upp saker på. (En del stöd och bommar finns att låna, först till kvarn)

Boka plats och eventuella frågor till Belinda 0761-654060  (helst via sms mellan 08-22).

Säljare är välkomna från kl.9 och ska städa upp på sin plats innan hemfärd.

Hyra plats ca 4*4 m kostar 50 kr – alla medlemmar i Klippans ridklubb får en plats gratis
 Vi gör detta för att värna om miljön och vår plånbok. Betalning för bokad plats sker via swish 1234418687 senast den 3/8 för att behålla er plats, märk betalningen med Loppis och ert namn.

Dela gärna detta med vänner och ta gärna med dig en kompis och besök oss för att vi ska bli fler på denna roliga dag.

VÄLKOMNA önskar Klippans ridklubb