Ansökan om bidrag
Alla medlemar i KRK har möjlighet att ansöka om bidrag. Klubben erbjuder tex återbetalning av ryttarlicensen, startavgift vid lagtävlingar, del av avgiften för ridhuskort.
Mer information och blanketter finns i menyn till vänster, under ”Ansökan om bidrag”.

Ansökan om tävlingslicens i Klippans Ridklubb

Medlemsavgiften måste vara betald för året, för att licensen ska godkännas i TDB. Så tänk på att betala in, på klubbens bg 699-5336, i god tid före första tävlingsstart ni tänker göra.

Betalar ni sent och ska tävla, maila över en kopia på inbetalningen av medlemsavgift till nettas@telia.com för snabbare hantering.

Är inte er medlemsavgift betald så kan ni inte lösa licens!

Frågor till: Jeanette A-T 070-604 37 67 eller nettas@telia.com

★★★★★★★★

Klubben sponsrar våra tävlingsryttare med ett tävlingsschabrak!

Info om hur du beställer i menyn till höger

Ansökan om bidrag

Ansökan om tävlingslicens i Klippans Ridklubb

Är inte er medlemsavgift betald så kan ni inte lösa licens!

Frågor till: Jeanette A-T 070-604 37 67 eller nettas@telia.com

★★★★★★★★

Klubben sponsrar våra tävlingsryttare med ett tävlingsschabrak!

Info om hur du beställer i menyn till höger