FÖRELÄSNING OCH MEDELMSMÖTE 8/9

RYTTAROPTIMERING AV ELISABETH MÖLLER

Elisabeth är läkare och driver Ryttarläkaren. Hon hjälper ryttare med att prestera bättre och att hjälpa till att få tillgång till alla sina inneboende resurser. Det kan tex handla om optimering av sömn, kost eller hitta balansen i (idrotts)livet. Det handlar också ofta om att få mentala verktyg till att hantera jobbiga situationer, prestationsångest, låg motivation eller lågt självförtroende. Med att ha en holistiskt blick på idrottarens fysiska och mentala hälsa, så kan man hitta stora och små saker som kan göra skillnad i idrottarens prestation och mående.

SÖNDAGEN 8/9 I TEORISALEN I GÅNGVAD
Kl.15.30 genomgång av vad KRK har på gång
Kl.16.00 Föreläsning
Därefter mat, frågor och diskussioner