Miljöträning till häst med paraply

Miljöträning med Inger Utzon 25/8 & 8/9

FRÅN HÄSTRYGGEN, MARKARBETE SAMT NÅGRA SMÅ HINDER FÖR DE SOM VILL

SÖNDAGEN DEN 25/8 och SÖNDAGEN DEN 8/9
Första gruppen rider klockan 15.00 den 25/8 och 10.00 den 8/9

PRIS: 200KR
(Medlemmar som gjort sina 15/20 timmar betalar halva priset)

Miljöträningen passar alla hästar, från den unga till den rutinerade hästen. Inger är utbildad ridlärare och har utbildat många hästar och elever samt haft uppfödning, tävlat och hållit på med hästar hela sitt liv.

Vi är i Gångvad och träningen är i första hand för våra medlemmar. Ifall det inte blir fullt kan övriga få vara med, anläggningsavgift på 100 kr tillkommer då. I anmälan skrivs önskat datum samt ålder och nivå på ekipaget för att få jämna grupper. Det går självklart att boka båda datum också! Vid eventuell avbokning gäller 20/8 & 3/9 som sista datum, avbokningar efter detta måste fortsatt betalas om inte ersättare hittas.

Bokning och frågor till Maria K via 070-351 33 48 eller mail på mariakarlberg7@gmail.com