Veckkoträn. för Daniel N

Varannan torsdag från och med vecka 41 kommer Daniel Nilsson till Segra/Gångvad för att hålla träning i tömkörning, dressyr och markarbete.
Du väljer själv vilken typ av träning du önskar och både ponny och häst på alla nivåer är välkomna.
Det spelar ingen roll om det är dressyr-, hopp-, fältävlans- eller allroundinriktning på din ponny/häst.

Daniel är tränare inom både dressyr och hoppning och har jobbat med häst- och ryttarutbildning i 25 år. Idag driver han M&D Showhorses.
Tidigare har han jobbat som ridskolechef, stallchef i olika utbildnings- och försäljningsstall och även vid polisrytteriet.
Daniel är även dressyr- och överdomare på nationell nivå.

Tömkörning är en naturlig del av Daniels hästutbildning och han har fått mycket inspiration från sina mentorer Göran Lindstrand och KG Svensson.
Idag hjälper Daniel både professionella ryttare i dressyr och hoppning men även uppfödare och privata hästägare.
Mer info finns på www.mdshowhorses.se eller fb/Insta @mdshowhorses

Första träningstillfället blir torsdagen den 10 oktober kl. 16-21.
Träningarna kommer att hållas i ridhuset eller på utebanan på Segra.

Individuell träning ca 45 minuter per ekipage 450:- för medlemmar (ord. Pris 500:-).
För icke medlemmar tillkommer 100:- i ridhusavgift.
Träningskostnaden betalas direkt till Daniel och ridhusavgiften till KRK’s Swish 123 441 86 87.

Anmäl till Carina Nilsson via SMS till 070-5116073.
Du kommer då med i messengergruppen för denna aktivitet där du löpande får info och tider.

Hjärtligt välkomna!