Falsterbo-resa 10/7

Klippans RK kommer att anordna bussresa ner till Falsterbo tävlingarna. Det är ett inträde och sen är det fria läktarplatser på både dressyren och hoppningen. Men vissa klasser kan det bli fullt på läktarna. Även mässan ingår i inträdet. Där finns massor av försäljare med både billigt och dyrt. (ridskolans elever och anhöriga fyller upp bussen). PROGRAM KAN NI SE PÅ FALSTERBOS HEMSIDA.

MEDLEMMAR I KLIPPANS RIDKLUBB (även stödmedlemmar)
(Pris är för inträde och buss)
Vuxen över 18 år: 150 kr
Ungdom 10-18 år: 100 kr
Barn under 10 år: 50 kr

Klippans medlemmar har förtur att boka buss/inträde innan övriga platser släpps till andra. Sista bokning för att säkert ha en plats är den 16/6, därefter släpper vi platser till övriga intresserade.

ÖVRIGA BETALAR (ni får KRK rabatten på inträdet)
(Pris är för inträde och buss)
Vuxen över 18 år: 300 kr
Ungdom 10-18 år: 250 kr
Barn under 10 år: 100 kr

Avgång Klippans station 7.30, Kvidinge taverna 7.40, busshållplats E4 vid tippen Åstorp 7.45. Säg till var ni hoppar på så att vi kan räkna in er. Bussen går hem från Falsterbo när det är slut ca 18.30. Betalningsinfo kommer ca 10 dagar innan, samt övrig info tex info angående väska mm. Men bussen brukar stå kvar på plats så vi kan nog boka en tid då de öppnar så vi kan äta medhavd matsäck.

Anmälan till Jeanette via mail nettas@telia.com, senast den 16/6 för KRK (säker plats) och för övriga platser den 30/6. Frågor via mail eller SMS (helst) på Tel:070-6043767.